Lonkankoukistaja

Lonkankoukistaja

Venytys 1

Venytys 1

  • Asetu oikealle polvelle vasen jalka 90° kulmassa. Pidä lantio eteenpäin ja suorassa (älä päästä lantiota kääntymään eteenpäin kuten viimeisessä kuvassa). 

  • Lähde työntämään lantiota eteenpäin ja pidä lantio eteenpäin tai voit jopa kiertää sitä vasemman jalan suuntaan.

  • Viimeisessä kuvassa lantiota on päästetty kääntymään alaspäin ja painettu alemmas. Tällä venytys saadaan kohdistumaan sisemmälle.

  • Pidä 5-15 sekuntia. Toista 5-10 kertaa.

Venytys 2

Venytys 2

  • Nosta jalka tasolle (voi olla matala tai korkea taso). Pidä lantio suorassa. 

  • Lähde painamaan lantiota eteenpäin.

  • Pidä 5-15 sekuntia. Toista 5-10 kertaa.

Venytys 3

Venytys 3

  • Asetu lattialle oikea polvi maassa ja vasen jalka 90° kulmassa. Pidä lantio eteenpäin.

  • Nojaa reilusti oikealle kädelle ja lähde viemään lantiota eteenpäin (tuntuu lähellä kylkeä).

  • Pidä 10-15 sekuntia. Toista 3-10 kertaa.